  • Data: 2009-05-13 15:27:12
    Temat: Re: Aukcja na Allegro
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >   Można, ale przy niewielkiej wartości przedmiotu sporu się to nie
    > opłaca. Jeśli wartość ta nie przekracza 500zł, to za adwokata dostaniesz
    > 60zł. Rzadko który podjąłby się takiej sprawy za takie pieniądze.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Wynikło kilka problemów:

    Okazuje się że nie mogę wcześniej złożyć pozwu cywilnego jeżeli wpierw nie
    będzie tzw. formalnego wezwania do zapłaty. Korespondencja e-mail nie jest
    ponoć honorowana przez sąd.
    Co do samego wezwania przeczytałem ze podając kwotę roszczeniową nie można w
    nim (wezwaniu) uwzględniać innych kosztów takich jak koszty odsyłki towaru
    itp.