  • Data: 2010-11-19 09:22:43
    Temat: Re: Art 32 punt 1 konstytucji
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2010 10:11, Krzysztof pisze:
    > "Kudłaty Konservateesta" <m...@N...gazeta.pl> napisał

    > Ależ dostałeś bardzo merytoryczną odpowiedź od Maddy:
    > "Bo naprawdę nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której mogę sobie
    > wybrać, którą izbę skarbową zapytam"
    >
    > A bardziej łopatologicznie skoro nie łapiesz - nie możesz złożyć
    > zapytania do *dowolnej* Izby Skarbowej.
    > Ergo - nie możesz złożyć tego samego zapytania do *kilku różnych* Izb
    > Skarbowych.

    Właśnie do mnie dotarło, że teoretycznie może - najpierw mieszka w A i
    składa zapytanie do izby w A, przeprowadza się do B, składa identyczne
    zapytanie w B.
    Logicznie złożył to samo zapytanie do dwóch izb. Na obydwa izby muszą
    odpowiedzieć.

    Ale w świetle prawa są to jednak dwa rożne zapytania.

    Czyli dalej sobie nie wyobrażam. My bad...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813