  • Data: 2010-11-19 12:12:00
    Temat: Re: Art 32 punt 1 konstytucji
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-11-2010 13:05, trok pisze:
    > Ja wypełniłem chyba to był NIP-3 o zmianie właściwego Dyrektora Urzędu
    > Skarbowego.
    > Nigdzie się nie przeprowadzałem.

    Naczelnika. Naczelnik właściwy jest zawsze wg. miejsca zamieszkania.
    Nie ma wyboru, jak się zgłosisz do złego urzędu, to Cię odeślą do
    właściwego terytorialnie.

    Naprawdę "zapisałeś się" do urzędu, w obrębie działania którego nie
    mieszkasz?
    Czy może zgłosiłeś fikcyjne miejsce zamieszkania, ewentualnie poprzednio
    miałeś fikcyjne?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813