eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt 28 a art.33 ust.1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych › Re: Art 28 a art.33 ust.1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych
    From: xxx <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art 28 a art.33 ust.1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych
    Date: Tue, 10 Apr 2012 22:07:05 +0200

    W dniu 2012-04-10 21:00, Liwiusz pisze:

    > Ale gdzie są sprzeczne?

    Sprzeczne są ust.1 art. 28 i ust.1 art.33. Wg art.28 w razie nie
    wypowiedzenia umowy, przedłuża się ona na nowy okres. W art. 33. umowa
    jest rozwiązania z upływem okresu na który została zawarta. Wg umowy-mam
    okres roczny i po roku powinna być ona rozwiązana. Sprzeczność samych
    zapisów ustawy powinno się podać do Trybunału Konstytucyjnego. Art. 33
    powinien się odnosić również do art.28 tak aby ten poprzedni był wiążący.