  • Data: 2010-05-12 15:26:21
    Temat: Re: Art. 135 KK - zniewa?enie Prezydenta
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą jak już się pokusisz o to zgłoszenie, to proszę, błagam...
    > błagam jak żebrak - zgłoś się do jakiejś gazety i nagłośnij sprawę. Zrób
    > koniecznie - zostaniesz bohaterem narodowym, chociaż na medal nie masz co
    > liczyć, ale pewnie jeszcze na wywiadach coś tam zarobisz.

    No niestety, nie o rozgłos tu chodzi. Nie pójdę z tym do żadnej gazety.
    A tak na marginesie: gdyby wybory były planowo jesienią, sytuacja z ochroną
    prawną jednego z kandydatów
    byłaby przecież odwrotna.
    To może ten przepies zawieszać na okres kampanii, bo będzie się zdarzało, że
    jedenz kandydatów będzie urzędującym
    Prezydentem.
    Nie uważam przy tym, że likwidowanie przepisu jest dobrym rozwiązaniem.
    Prezydentowi szacunek się należy i trzeba to
    jakoś wyegzekwować. Wydaje mi się, że epitetów byłoby znacznie więcej, gdyby
    nie obawa przed odpowiedzialnością karną.

    P.