  • Data: 2010-05-12 20:47:49
    Temat: Re: Art. 135 KK - zniewa?enie Prezydenta
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.05.2010, o godzinie 17.26.21, na pl.soc.prawo, Przemysław
    napisał(a):

    > No niestety, nie o rozgłos tu chodzi.

    A szkoda, bo rozgłos dałby (a przecież zależy Ci na tym przepisie)
    możliwość zatkania ust wielu wichrzycielom!

    > Nie pójdę z tym do żadnej gazety.

    Szkoda. Ja chętnie bym śledził takie informacje. Ubaw po pachy. Jak w
    przypadku Huberta.

    > A tak na marginesie: gdyby wybory były planowo jesienią, sytuacja z ochroną
    > prawną jednego z kandydatów
    > byłaby przecież odwrotna.

    Gdyby znalazł się jakiś przydupas kandydata, któremu chciałoby się donosić
    na innych.

    > To może ten przepies zawieszać na okres kampanii, bo będzie się zdarzało, że
    > jedenz kandydatów będzie urzędującym
    > Prezydentem.

    No i co z tego? Ja pisałem o tym, że jeżeli Ci się wydaje, że Ty
    niepolityczne pytanie zadałeś, to się grubo mylisz.

    > Nie uważam przy tym, że likwidowanie przepisu jest dobrym rozwiązaniem.
    > Prezydentowi szacunek się należy

    Ale nie może mieć na nazwisko Kaczyński, bo wtedy to nie Twój prezydent, a
    jak nie Twój, to po co jakiś szacunek?

    > i trzeba to
    > jakoś wyegzekwować.

    Ta... jasne. Prezydenckie przydupasy muszą o to dbać, bo on sam jak się
    obrazi by nie mógł.

    > Wydaje mi się, że epitetów byłoby znacznie więcej, gdyby
    > nie obawa przed odpowiedzialnością karną.

    Żarty!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*