  • Data: 2010-05-12 13:51:16
    Temat: Re: Art. 135 KK - zniewa?enie Prezydenta
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.05.2010, o godzinie 09.59.26, na pl.soc.prawo, Przemysław
    napisał(a):

    > A chęcią w paru kwestiach przyznałbym Ci rację, ale jak pisałem wczesniej,
    > nie to forum.
    > A na politykę nie mam ochoty wchodzić i pisać, bo w mojej ocenie to się mija
    > z celem.

    Zgłaszanie bluzgów na jednego p.o. prezydenta bez zrobienia tego w
    przypadku byłego prezydenta w czasach jego urzędowania jest zwykłą
    hipokryzją i tłumaczenie, że ma swoich zwolenników jest dziecinne.
    Zgłaszanie w czasie kampanii w przypadku kiedy p.o. prezydenta jest
    kandydatem jest nie tylko hipokryzją, ale jest to jak najbardziej decyzja
    polityczna - czy jest to polityka w skali makro (przy.ebać komuś kto ma
    inne poglądy, de facto przy.ebać dużej ilości popierających "nie mojego"
    kandydata - zamknę im usta - niech się boją!), czy w skali mikro (poczułem
    się urażony, że mojego kandydata oczerniają) nie ma znaczenia. Wszedłeś w
    politykę czy masz na to ochotę czy nie.

    Ogólnie dziecinada, a ten przepis powinno się zlikwidować. A tacy jak Ty
    podtrzymują tę chorobę jaka trawi nasze prawo a więc i państwo. Zamiast
    walczyć z głupotą to ją legitymują.

    Swoją drogą jak już się pokusisz o to zgłoszenie, to proszę, błagam...
    błagam jak żebrak - zgłoś się do jakiejś gazety i nagłośnij sprawę. Zrób to
    koniecznie - zostaniesz bohaterem narodowym, chociaż na medal nie masz co
    liczyć, ale pewnie jeszcze na wywiadach coś tam zarobisz.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*