    From: "Marcin" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Date: Fri, 3 Oct 2003 12:24:24 +0200

    "Leszek" <l...@p...fm> napisal
    [..]
    > Jestem wolnym cz?owiekiem i robi? to na co przyjdzie mi ochota w granicach
    > dobrego obyczaju;)
    [..]
    > Mnie i innych normalnych ludzi si? nie czepiaj?. Czy to moja wina?

    [..]
    no a co powiesz o takim scenariuszu:
    Jako wolny czlowiek prowadzisz sklep z licencja na sprzedaz alkoholu.
    Placisz regularnie podatki i handlujesz tylko oficjalnie zakupionym towarem.
    Jeden z twoich konkurentów donosi policji, iz w twoim sklepie handluje sie
    nelegalnym alkoholem z przemytu oraz marihuana (co oczywiscie jest
    calkowicie wyssana z palca). Pewnego wieczora siedzisz sobie ze swoja pania
    przed telewizorem a tu nagle okna wylatuja z ram i do mieszkania wpada
    policyjna grupa antyterrorystyczna. Bez slowa zakladaja Ci kajdanki,
    kobiete stawiaja pod sciane i groza pistoletem. Po przekopaniu calego
    mieszkania nic nie znajduja, Ciebie aresztuja bez slowa wyjasnienia a
    Twojego psa, którzy próbowal stanac w obronie i zaszczekal zabijaja na
    miejscu. Twoja dziewczyna (zona, przyjaciólka) dostaje dopiero po 4. dniach
    krótka wiadomosc, iz Ciebie aresztowano.

    Dalej twierdzisz, ze ucyciwemu obywatelowi nic ze strony policji nie grozi ?

    pozdrowionko
    Marcin