  • Data: 2006-05-29 15:24:15
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaiser Souza <k...@g...pl> napisał(a):
    > Utrzymanie w mocy, uchylenie lub zmiana wyroku Sadu I instancji ;p

    Ba, ale dzisiaj ( 29 maja )otrzymalem z Sądu Okręgowego "zawiadomienie" o
    terminie roprawy odwoławczej.
    Przyznam się, że dla mnie jest ono dziwne:
    a)z "zawiadomienia" nie wynika w żaden sposób, moje obowiązkowe
    stawiennictwo na rozprawie.
    b) z pouczenia na odwrocie wynika, że stawiennictwo na rozprrawę odwoławczą
    jest obowiążkowe o ile to wyrażnie zaznaczono, ( a nie zaznaczono) .

    Moje pytania są następujące:
    - dlaczego nie mam obowiązku stawienia się na rozprawie odwoławczej w ktorej
    jestem oskarżony?
    - czy na podstawie przedstawionego Wam "zawiadomienia", można coś
    wywnioskować o intencjach SO? Np - umorzeniu, zmianie wyroku, odrzuceniu
    apelacji???
    serdeczności
    JZS