  • Data: 2006-05-03 13:04:37
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    =?ISO-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Rokicki?= <p...@g...pl>
    napisał(a):
    >gdybys
    > mial dowody, bowiem mozesz publicznie podnosic zarzuty
    Dowody są. Są i poszlaki.

    >tylko jezeli przemawia
    > za tym wazny interes spoleczny
    Przemawia. Opisanie mechanizmu wyłudzenia przez radnego, nienależnego
    świadczenia. Skończyło się dla niego aktem oskarżenia w którym jak byk stoi:
    Przyjęcie korzyści materialnej, wzamian za obietnicę niutrudniania
    prowadzenia działalności gospodarczej.
    Za radnym stoi (dowód nie rozpatrzony przez sąd)jego przyjaciel
    burmistrz, który
    a) faktycznie skorzystał z tego haraczu ( wspólnie z radnym)
    b) tej firmie mogł - lub nie umorzyć np podatek.(pomóc/utrudnić)

    > zarzucanie mu ze jest przestepca) w przeciwnym wypadku takie zachowanie
    > stanowi zniewage.
    Co znowu?! Komu zarzuciłem, że jest przestępcą?
    Zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem życiowym i własnym sumieniem pro
    publico bono, opisałem niecy proceder.
    "Dziennikarz ma prawo do prezentacji zjawisk ocenianych jako naganne, może
    też wyrażać związane z tym negatywne oceny." Wyrok Sądu Najwyższego z dnia
    12.01.2005 4. ( I CK 346 / 04, Monitor Prawniczy 2005 / 3 / 132

    > Tu rzeczywiscie biegly moglby ocenic ten "szczegol".
    Właśnie. Biegli mają ocenić, czy użyte przeze mnie sformulowania, są:
    a) zastosowane poprawnie
    b) zbyt mocne.
    c) przydatne w oskarżonym tekście
    pzdr
    JZS
    PS
    Boże ! Jak ten wątek odbiegł od poczatkowego pytania.