  • Data: 2015-12-26 01:00:42
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > No a jednak. Masz 2 obozy: kaczystowski i antykaczystowski. Zwracałem
    > uwagę, że po telewizjach latało 4 gości: 3 profesorów i magister.

    Wybacz ale nie widziałem w zadnej telewizji ekspertów wypowiadających sie
    "za pisem".
    Widziałem wielu polityków mówiących o ekspertach, widziałem kilku młodych
    prawników, ktorych niestety nie znam, ktorzy delikatnie probowali podwazac
    espertów wypowiadających przeciw rządowi, ale robili to bardzo delikatnie
    raczej próbując zasiac wątpliwości niz wygłaszając gotowe odpowiedzi "za
    pisem".

    > Rzepliński z Zollem nie wytłumaczyli, czemu pchali tą ustawę w
    > czerwcu, na końcu kadencji w pospiechu i nerwowości: Bronek
    > przegwizdał wybory i trybunał miał przejąć jego rolę blokującą
    > pisiory. A ci grzecznie prosili, żeby przestali kombinować. Nie
    > przestali to mają.

    Znowu powtarzasz te sama bajeczke dla dzieci.
    TK pokazał - gdyby PiS odrobine wczesniej wyznaczył posiedzenie sejmu, i
    tak 5 sedziów miałby w swoim posiadaniu.
    Nadal nie doczekałem sie odpowiedzi na pytanie, dlaczego tego nie zrobili.