  • Data: 2015-12-26 11:00:30
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Argument? Ilustracja. Oranie się Zolla po tej linii było powszechne.
    >
    > A tu masz jego występ:
    > http://www.mlodziezkontra.pl/archiwum.php?id=542&mie
    siac=12&rok=2015

    > 33 minuta.
    > Czemu nie ma odpowiedzi? Bo zaczął sadzić farmazony o rozbiorach.

    IMO odpowiedział bardzo rozsadnie.
    Ale tak jak pisaem - to jest dyskusja głuchego ze slepym - z demagogią
    ciezko sie rozmawia na argumenty.
    Dobrze ze porównał do Szwajcarii, mógł przeciez do Wysp Zielonego
    Przylądka...
    Pomijam juz, ze powtarzał te brednie o powrzechnym dostepie do broni w
    Szwajcarii - mam nadzieje, ze chociaz Ty wiesz, skąd to się bierze i jak to
    wygląda w rzeczywiśtości i nie łapiesz sie na takie manipulacje. Czyli np.
    to ze maja bron ale nie mają do niej amunicji amunicji.

    > Ciekawe że myli się jakoś dziwnie po linii interesów PO.

    Myli czy pomylił...
    Zreszta tak jak napisałem - ty z błedu wyciągasz wniosek SPISEK, ja
    POMYŁKA, złwaszcza ze orzeczenie z 03.12 jasno pokazało, ze TK orzekł
    niekonstytucyjnosc, wiec nie przyklepnął tego paragrafu.
    Nadal nie odpowiedziałes i, dlaczego PiS nie zrobił pierwszego posiedzenia
    sejmu kilka dni wczesniej aby mieć prawo wyboru wszyzstkich sedziów TK.

    > Właśnie przy różnych okazjach się mniej pilnują i niechcący prawdę
    > mówią. Tak samo orzeczenia Trybunału przy innych sprawach są
    > ważniejsze.

    Wole wyciagać wnioski z działania a nie z tego co ci sie wydaje ze ktos
    powiedział w jakims zdaniu wyciągnietym z kontekstu.
    Bo wtedy mogłoby sie okazać ze białe jest czarne...