  • Data: 2015-12-25 15:59:06
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Ano trzeba poszukać

    No własnie.
    Twój argument, twoje zadanie.

    > Jak wtedy nie zauważył to i teraz niech nie zauważa. Z taką selektywną
    > percepcją wyraźnie się nie nadaje.

    Rozumiem.
    Ale nie mnie oceniać pokusę robienia z człowieka istoty nieomylnej...

    > Wiadomo, że pchali to wszystko w komisjach.

    Nie, nie wiadomo.
    No chyba ze milczącą obecnośc uznajesz za pchanie...

    > W necie.

    No co ty - pretendujesz do nagrody truizmu roku?
    Ja sie nie pytam gdzie znaleźc tylko dlaczego nie ma jej w Twoim poscie...

    > Zollowi odwaliło do reszty i takich textów miał więcej.

    Pozwolisz, ze z tak konstruktywnymi argumentami nie bede dyskutował?

    > Ma bo tak miało być.

    Jak zwykle argumentowi BO TAK przeciwstawiam argument BO NIE.

    > Robi, ale stwierdza, że jak już są zaprzysiężeni to niech sobie
    > będą.Ale na przyszłość to już tak nie można.

    Bzdura.
    Skoro wybrani na podstawie zakwestionowanego przepisu to i ich wybór jest
    prawne niebyły.
    Patrz - sedziowie PiS.
    Naprawde nie stosuj projekcji ze skoro PiS tak szanuje prawo to PO
    zrobiłoby tak samo.

    > Karolina Lewicka: Trybunał Konstytucyjny to jedna z ostatnich
    > instytucji opozycji.

    ROTFL
    Wnioski na temat działania TK wyciągasz z jednego, wyciągnietego z
    kontekstu, zdania dziennikarki, które zresztą może znaczyć zupełnie innego
    niz w nim czytasz?
    Powalająca siła argumentu...