eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "Fil" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Date: Thu, 26 Jan 2006 09:14:33 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <dra0fb$f3p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1d5bikudqgiv5.irp4gp1la8rz$.dlg@40tude.net>
    <dr7so8$qtl$1@nemesis.news.tpi.pl> <dr7vl4$7ut$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <18aounyqo2gdp$.g2fbgmdzqxge.dlg@40tude.net>
    <dr81p6$q0p$1@opal.icpnet.pl> <l...@4...net>
    <dr89c9$4dl$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xt186.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1138263339 15481 80.55.227.186 (26 Jan 2006 08:15:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jan 2006 08:15:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:361787
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "ron" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dr89c9$4dl$1@opal.icpnet.pl...
    >
    > Tak, ale wiedz, że prawie żaden sklep internetowy nie ma na stanie tego,
    co
    > oferuje na swojej stronie. Ceny w niektórych branżach potrafią się
    zmieniać
    > nawet co 2 tygodnie i niemożliwe jest nad tym zapanować. Wiem, bo mój
    ojciec
    > prowadzi taki sklep. Stąd też większość sklepów imieszcza w swoim
    > regulaminie adnotację, że oferta nie jest oficjalną ofertą handlową
    sklepu,
    > aby ustrzec się przed tego typu sytuacjami.
    >


    Czyli wedlug Ciebie co?
    Kazdy sklep powinien przy kazdej metce czynic adnotacje, ze "niniejsza cena
    nie stanowi oferty, bo obsluga sie czasem myli i zle przylepia etykietki"?
    Tak nie wolno. Uwazam, ze zapisy tego typu na stronach SKLEPOW internetowych
    sa niewazne i nie korzystaja z ochrony. Przedsiebiorce handlujacego przez
    Internet zobowiazuje art. 355 par. 2. Za wszelkie bledy ponosi on
    odpowiedzialnosc. Innymi slowy - przedsiebiorcy nie wolno sie mylic w
    zakresie prowadzonej przez niego dzialalnosci. A jezeli go nie stac na
    odpowiedni program handlowy, ktory bedzie wskazywal na stronie internetowej
    adekwatne stany magazynowe, to niech sie nie zabiera za dzialalnosc, bo
    sporo ryzykuje.

    Pozdr.,

    F.
    -------------------------------
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1