eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamowienia a zaliczkaRe: Anulowanie zamowienia a zaliczka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: ledres <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Date: Sat, 18 Aug 2007 18:55:04 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 42
    Message-ID: <fa789g$kus$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fa7016$dup$1@opal.icpnet.pl> <fa74nj$ahk$1@news.onet.pl>
    <fa75vh$jhq$1@opal.icpnet.pl> <fa76uu$f0a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1187456112 21468 62.21.22.228 (18 Aug 2007 16:55:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Aug 2007 16:55:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (Windows/20070509)
    In-Reply-To: <fa76uu$f0a$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:480864
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek napisał(a):

    >>> Poza tym to że informowałeś nic nie znaczy, do rozwiązania umowy
    >>> potrzeba woli obu stron.
    >> Rozumiem, ale z jakimi konsekwencjami to sie wiaze?
    >
    > Że nadal wiąże was umowa (zamówienie). I sklep może domagać się
    > sfinalizowania sprzedaży.

    Czy jest cos, co moge / powinienem zrobic w tej sytuacji?

    >>>> natomiast ja mam potwierdzenie wplaty zaliczki podpisane przez
    >>>> pracownika sklepu
    >>> Czyli dowód na złożenie zamówienia?
    >> Nie wiem co stanowi dowod na zlozenie zamowienia.
    >
    > Mam na myśli ten kwit. Co jest napisane na pokwitiwaniu wpłaty?
    > Z jakiego tytułu ta wpłata? Zwykle pisze się coś w rodzaju:
    > "zaliczka/zadatek dot. zamówienia na to i to". A co jest na
    > twoim kwitku?

    "Dowod wplaty", "Od kogo: " moje dane, "Za co: Zamowienie na ..." i
    podpis sprzedawcy.

    > W sumie powinieneś mieć potwierdzenie przynajmniej podstawowych
    > kwestii: co zamawiasz, w jakiej cenie i z jakim terminem
    > realizacji. Bo inaczej to sprzedawca może cię zwyczajnie oszukać.

    Terminu realizacji nie ma.

    >> http://konsument.obornikionline.pl/konsument/s/jzjr_
    zadatek_czy_zaliczka
    >
    > Masz tam też napisane "jeśli umowa zostaje rozwiązana z winy konsumenta,
    > zaliczka pozostaje u usługodawcy", czyli wprost odpowiedź na twoje
    > pytanie.

    Tak, ale opinie sa rozne, wiec chcialem dowiedziec sie, co mysla ludzie
    na tej grupie. Poza tym to jest odpowiedz tylko na jedno z moich pytan.

    Dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. ledres

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1