eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamowienia a zaliczkaRe: Anulowanie zamowienia a zaliczka
  • Data: 2007-08-18 16:31:58
    Temat: Re: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ledres" <l...@o...pl> napisał
    > >
    > > Poza tym to że informowałeś nic nie znaczy, do rozwiązania umowy
    > > potrzeba woli obu stron.
    >
    > Rozumiem, ale z jakimi konsekwencjami to sie wiaze?

    Że nadal wiąże was umowa (zamówienie). I sklep może domagać się
    sfinalizowania sprzedaży.

    > >> natomiast ja mam potwierdzenie wplaty zaliczki podpisane przez
    > >> pracownika sklepu
    > >
    > > Czyli dowód na złożenie zamówienia?
    >
    > Nie wiem co stanowi dowod na zlozenie zamowienia.

    Mam na myśli ten kwit. Co jest napisane na pokwitiwaniu wpłaty?
    Z jakiego tytułu ta wpłata? Zwykle pisze się coś w rodzaju:
    "zaliczka/zadatek dot. zamówienia na to i to". A co jest na
    twoim kwitku?
    W sumie powinieneś mieć potwierdzenie przynajmniej podstawowych
    kwestii: co zamawiasz, w jakiej cenie i z jakim terminem
    realizacji. Bo inaczej to sprzedawca może cię zwyczajnie oszukać.

    > > A może jest to zadatek, bo nie jest nigdzie napisane, że to jest
    zaliczka?
    >
    > Moze, chociaz w kilku miejscach wyczytalem, ze jest tak, jak ja
    > napisalem, np. tu:
    > http://konsument.obornikionline.pl/konsument/s/jzjr_
    zadatek_czy_zaliczka

    Masz tam też napisane "jeśli umowa zostaje rozwiązana z winy konsumenta,
    zaliczka pozostaje u usługodawcy", czyli wprost odpowiedź na twoje
    pytanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1