eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamowienia a zaliczkaRe: Anulowanie zamowienia a zaliczka
  • Data: 2007-08-18 16:15:41
    Temat: Re: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Od: ledres <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek napisał(a):

    >> zadzwonilem do tego pierwszego i zapytalem, czy moge
    >> anulowac zamowienie i odzyskac zaliczke. Uzyskalem odpowiedz twierdzaca.
    >
    > Nie masz dowodu na treść tej rozmowy.

    Zgadza sie.

    >> 3. Czy powinienem wyslac do pierwszego sklepu jakies oficjalne pismo, w
    >> ktorym oswiadczam, ze towaru nie odbiore i nie wplace reszty jego ceny
    >> (trzykrotnie informowalem o tym telefonicznie)?
    >
    > Nie masz dowodu na treść tej rozmowy.

    Rowniez sie zgadza.

    > Poza tym to że informowałeś nic nie znaczy, do rozwiązania umowy
    > potrzeba woli obu stron.

    Rozumiem, ale z jakimi konsekwencjami to sie wiaze?

    >> Sklep nie ma mojego podpisu pod niczym, jedynie moje dane teleadresowe,
    >> natomiast ja mam potwierdzenie wplaty zaliczki podpisane przez
    >> pracownika sklepu
    >
    > Czyli dowód na złożenie zamówienia?

    Nie wiem co stanowi dowod na zlozenie zamowienia.

    >
    >> (jest to zaliczka, a nie zadatek, bo nie jest nigdzie
    >> napisane, ze to jest zadatek).
    >
    > A może jest to zadatek, bo nie jest nigdzie napisane, że to jest zaliczka?

    Moze, chociaz w kilku miejscach wyczytalem, ze jest tak, jak ja
    napisalem, np. tu:
    http://konsument.obornikionline.pl/konsument/s/jzjr_
    zadatek_czy_zaliczka

    pzdr. ledres

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1