  • Data: 2004-04-17 11:33:25
    Temat: Re: Antena na dachu, boje ze spółdzielnią.
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c53j29$puo$1@news.onet.pl...
    Spółdzielnia nie
    > wydaje pozwoleń, ale ze źródeł do których dotarłem takie pozwolenia nie są
    > wymagane. Pytanie moje jest takie. Czy w świetle obowiązujących przepisów
    > osoba posiadająca mieszkanie własnościowe jest również posiadaczem bądź
    > użytkownikiem piwnicy, kaltki schodowej i właśnie części dachu ?

    To nie jest fizycznie wyodrebniona czesc dachu, a ulamkowo okreslony udzial.
    Opisana prez CIebie sytuacja wystepuje np. przy odrebnej wlasnosci lokalu,
    przy wlasnosciowym i lokatorskim prawie - nie.

    Jak to się
    > ma do znalezionych przezemnie art. 268 i 684 KC

    Niestety, nijak.

    > I drugie pytanie. Czy spółdzielnia ma prawo zdjąć samowolnie takie anteny
    > nawet po zawiadomieniu wywieszonym na tablicy ogłoszeń w bloku.

    Ma.

    > Jak mógłbym ewentualnie walczyć,

    Przeczytaj dokladnie statut swej spoldzielni. Jezeli jest tam zapis np. o
    rozwijaniu potrzeb kulturowych swoich czlonkow - wykorzystaj go i zmaluj
    ladne pismo, zalacz odpowiednie papiery krotkofalarskie, swiadectwo
    homologacyjne anteny, ew. rozwiej takze watpliwosci dot. wplywu anteny na
    dzialanie odbiornikow rtv. w poblizu.

    Pzdr
    A.