  • Data: 2009-06-28 20:41:11
    Temat: Re: Ankieta internetowa w świetle UODO
    Od: Robert <r...@b...ua> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 cze 2009 (niedziela) *piotr'ek* napisał(a):

    > Przecież uczelnia posiada już wszystkie dane o których piszesz i to zapewne
    > w formie elektronicznej więc gdzie wynajdujesz problem?
    >
    > Inż.prawa

    Nie ja wynajduję problem, tylko osoba, która aktualnie przeprowadza te
    ankiety i za nie odpowiada. Otóż nie podoba mu się właśnie to, że wszystkie
    dane i wyniki leżałyby poza uczelnią i mógłby mieć do nich dostęp ktoś obcy,
    np. administrator tamtego serwera. Wiem, że to już cokolwiek zakrawa na
    paranoję, ale przy mojej (marnej) wiedzy o UODO nie jestem w stanie
    przeforsować tego pomysłu. A ustawa była w zasadzie jedynym "przeciw".

    --
    Robert Drygas