  • Data: 2006-03-31 17:31:49
    Temat: Re: Aneks do umowy na czas nieokreslony
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich i dzięki za porady; papier który dostalem jest
    zatytuowany Aneks do umowy,
    jest to lakoniczne stwierdzenie, a punkt 3 jest bardzo niejasny i
    zawiły, bo mówi coś o potwierdzeniu wcze sniejszego 1/4 etatu; poza
    tym ten cały aneks nie ma uzasadnienia dlaczego zostałem
    przeniesiony; na moje miejsce został przyjety inny pracownik; jako
    dowody mam skopiowane grafiki pracy od grudnia 2005 do lipca tego roku,
    gdyz praca była juz wczesniej zaplanowana i to moje nazwisko widnieje
    na tych grafikach; więc zostałem przeniesiony z dnia na dzień, bez
    podania powodu; jako dowód tego, że pracowałem może stanowić
    poświadczenie mojej mamy i wielu osób, które pracowały w moim
    otoczeniu oraz klienci - nie wiem czy to wystarczy; naprawde się
    zastanawiam jak z gościem mam postępować, tego aneksu jescze nie
    podpisałem, nie wiem ile mam czasu aby go podpisać; pozdrawiam i
    czekam na dalsze rady matta