    From: "salton" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - pytanie (troszke dlugie)
    Date: Tue, 23 Mar 2004 08:58:04 +0100

    > posrednictwem
    > wrecz
    >
    > Nie, chodzi mi o to, że wirtualne zawieranie transakcji na rzecz, której
    > się de facto nie widzi, z osobą której się nie widzi i to jeszcze na
    > odległość niesie za sobą spore niebezpieczeństwo oszustwa. Podejrzewam, że
    > na innych tego typu serwisach jest podobnie, tyle, że w Polsce Allegro
    > jest chyba najbardziej znany i tyle.

    jednakowoz po tych wyjasnieniach stwierdzenie wylegarnia oszustow - nabiera
    zasadniczo innego znaczenia niz bez nich a tego nie mowisz wprost
    transakcje w internecie mimo niewatpliwych wad maja przytlaczajaca wiekszosc
    zalet (przede wszystkim dostepnosc wygoda i szybkosc) to troche tak jak
    stwierdzenie ze generowanie dokumentow poprzez edytory tekstowe to
    wylegarnia analfabetow (momo ze skojarzenie dosc odlegle analogia mysle
    jest) poslugiwanie sie samochodem to wylegarnia rachitykow itd...
    wiadomo ze rzeczy pozytywne zawsze maja marginaes negatywny ja szacuje ze w
    tym przypadku nie przekracza on 10 % i uwazam ze to wynik zadowalajacy
    allegro nie ma w polsce konkurencji - wszystkie inne serwisy razem watpiie
    zeby daly 10% udzialu w rynku(nie mam niestety zadnych aktywow z nim
    zwiazanych czego szczerze zaluje - generuje potezne dochody - mowie to wcelu
    podkreslenia ze jestem obiektywny )

    pozdrawiam