  • Data: 2006-02-22 20:13:46
    Temat: Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> wrote:
    > Czy zgubienie przesyłki, którą PP zobowiązała się dostarczyć jest wg
    > Ciebie "rażącym niedbalstwem przewoźnika"? Wg mnie jak najbardziej
    > JEST.

    IMHO nie jest. Rażące niedbalstwo to by było gdyby PP wiozła te
    przesyłki na przykład na dachu samochodu osobowego, niczym nie
    przytwierdzone, tylko tak po prostu położone :) oczywiście po
    kilkunastu/kilkuset metrach takiej jazdy wszystkie by pospadały na
    jezdnię, a kierowca pojechałby dalej w siną dal.

    Jak udowodnisz że coś takiego miało miejsce, to możesz żądać pełnego
    odszkodowania. A jak przesyłka zaginęła w nieznanych okolicznościach to
    nic nie możesz zrobić.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html