  • Data: 2008-07-10 22:09:16
    Temat: Re: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" < > napisał w wiadomości

    > abstrahujac od faktu, ze tez nie rozumiem po co ulong chce kupic auto od
    > oszusta, to mysle ze tu chodzi przede wszystkim o to ze taki opis to
    > wlasnie oszukiwanie ludzi! Kiedys chcac kupic ato zrobiłem 1000 km
    > ogladajac 3 auta - to co było w opisie a to co zobaczyłem - powinienem
    > zadac zwrotu kosztów za paliwo albo zlac morde takim cwaniaczkom.

    Myślę, że napisanie "100 % sprawny" o aucie używanym to już nadużycie. I
    dlatego podchodziłbym do sprzedającego jak pies do jeża. Jesteśmy jednak
    dorosłymi ludźmi i był czas przywyknąć do różnej maści cwaniaczków. Dlatego
    nie bardzo rozumiem żale wątkotwórcy. Ulong chciałby zmusić sprzedawcę do
    obniżenia ceny mimo, że wie jaki jest stan samochodu i jaka jest żądana
    cena. Dla mnie to też cwaniactwo.

    Pozdrawiam
    zenek