  • Data: 2008-07-10 20:44:59
    Temat: Re: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zenek pisze:
    > Ale o co Ci chodzi, bo nie rozumiem? Jeśli Ci nie odpowiada to nie
    > kupuj. Zaproponuj mu swoją cenę a jeśli sprzedawca się nie zgodzi, kup
    > gdzie indziej. Gdzie widzisz problem?

    Przepraszam, ale czy potraficie do jasnej anielki czytac?
    Spoko, kupie go za taka cene, ale nie chce sie jeszcze podkladac pod
    sprzedajacego. Chce to zrobic JAK NAJBARDZIEJ LEGALNIE i PEWNIE, wiec
    czemu do cho... mam nie licytowac na aukcji?

    Na marginesie: aukcja dotyczy samochodu 100% sprawnego, ja dostane 90%
    sprawny, wiec cos innego. Mozecie wreszcie pisac na temat i zaczac
    czytac ze zrozumieniem?
    Naprawde, pomincie to, ze wylalem tam moje emocje.