  • Data: 2008-07-10 20:43:55
    Temat: Re: Allegro - opis aukcji niezgodny z towarem, kupno samochodu
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zenek pisze:
    > Ale o co Ci chodzi, bo nie rozumiem? Jeśli Ci nie odpowiada to nie
    > kupuj. Zaproponuj mu swoją cenę a jeśli sprzedawca się nie zgodzi, kup
    > gdzie indziej. Gdzie widzisz problem?

    Nic, ja nie proponuje 60%, tylko chce moze 5% mniej, ze wzg. ze koszta,
    o ktorych nie jest mowa w aukcji beda kosztowaly 25% ceny, wiec
    chcialbym jedynie 1/5 zwrotu za koszta.

    Na marginesie: aukcja dotyczy samochodu 100% sprawnego, ja dostane 90%
    sprawny, wiec cos innego. Mozecie wreszcie pisac na temat i zaczac
    czytac ze zrozumieniem?
    Naprawde, pomincie to, ze wylalem tam moje emocje.