  • Data: 2003-01-05 11:45:38
    Temat: Re: Allegro - koszty niezrealizowanej transakcji
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Załóżmy doszło do transakcji sprzedaży na aukcji allegro - "kup
    > teraz", cena za przedmiot wylicytowany wynosi 750 zł, kupujący po
    > potwierdzeniu i kontakcie zobowiązuje się do kupna, lecz kilka dni
    > poźniej odstępuje od zakupu. Czy sprzedający może żądać od kupującego
    > zwrotu kosztów jakie poniósł z związku z ta aukcją?
    Wydaje mi sie ze jedyne koszty jakie wchodza tu w gre to wlasnie prowizja
    Allegro, ktora mozna odzyskac wypelniajac odpowiedni Formularz zwrotu
    prowizji. Allegro odda naliczona prowizje na konto sprzedajacego, a w
    stosunku do kupujacego zastosuje kare przewidziana w regulaminie. I to
    wszystko, zadanie od kupujacego rekompensaty w wysokosci 10% to chyba jakies
    nieporozumienie.
    MZ