  • Data: 2009-04-06 11:26:18
    Temat: Re: Allegro - ciekawostka do analizy.
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-04-2009 o 10:32:20 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Jest sobie taka aukcja:
    >
    > http://allegro.pl/item602860844_canon_a1000_is_za_10
    zl_sprawdz_czy_to_mozliwe.html

    > Cytat:
    > +++
    > dzisiaj oferuje 70 kodów na ten aparat. Spośród nich zostanie wylosowany
    > jeden i jego właściciel otrzyma nowy aparat fotograficzny ...
    > ...[dopisek]...
    > W losowaniu bierze udział wszystkie 70 kodów.
    > ---
    >
    > Czy mi się dobrze wydaje, że cóś takiego podlega pod przepisy o grach
    > i zakładach wzajemnych (i tam określone podatki)?
    > I czy uczestnicy imprezy "nielegalne zakłady" nie podpadają pod
    > jakieś przepisy karne?
    > :>

    Pewnie podpada, co ciekawe ostatnia nowelizacja tejże ustawy (nie wiem czy wewszła,
    czytałem projekt na mf.gov.pl) delegalizowała granie w Dooma przez internet - bo
    to przecież jest "gra internetowa" :)
    A przepisy karne to chyba są w KKS.

    > BTW:
    > Co mnie najbardziej w tym układzie dziwi, to 16 uczestników.
    > Ale to oczywiście też już OT :)

    Aukcja już zdjęta, więc chyba nie tylko Ty miałeś wątpliwości :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek