  • Data: 2010-04-22 09:01:07
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: stasio <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Czy ja mówię, że muszą? Marcin i ja cenimy opcję PzA podobnie jak
    > cenimy terminale do kart. Jak ktoś chce tkwić w epoce kamienia łupanego,
    > to niech sobie tkwi i korzysta ze sklepów bez terminali.

    nie demonizuj. takie są czasy, że istnieją sklepy z terminalem i bez, i
    wszystkim się dobrze wiedzie, a przede wszystkim wiedzie się im tak jak
    tego chcą.

    również cenię sobie opcję PzA jako kupujący ale szanuję decyzję
    sprzedawcy, jeśli nie chce korzystać z dostępnej, nowoczesnej formy
    płatności. takie ma prawo i wolę w decydowaniu.

    stasiek