  • Data: 2010-04-22 08:23:54
    Temat: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Od: stasio <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > W dużych współczesnych galeriach handlowych w umowie najmu są między
    > innymi zapisy o obowiązku akceptowania kart. Jeżeli się nie zgadzasz -
    > zawsze możesz wynająć szczęki na bazarze. Widać, że allegro wychodzi z
    > tego samego założenia.

    kolego, zainteresowała mnie ta informacja o przymusie i pofatygowałem
    się zadzwonić do dwóch współczesnych galerii. jeśli cię zainteresuje
    pytanie i odpowiedź to brzmią one:

    - czy w umowie najmu zawierają Państwo klauzulę o obowiązku instalacji
    terminala i akceptacji kart kredytowych?
    - nie, absolutnie nie.

    innymi słowy: PIERDOLISZ. nikt nie zmusi sprzedawcy do czegoś takiego,
    szczególnie post factum, bo jest to tylko i wyłącznie jego sprawa jak
    prowadzi biznes i jak chce akceptować płatności.

    spadaj kłamać i agitować gdzie indziej.

    stasiek