eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    From: aaa <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Date: Tue, 13 Sep 2011 04:52:06 -0700 (PDT)

    > A m�zg masz? Na stronie pp jest cennik.

    żeby skorzystać z cennika trzeba jeszcze czasami mieć wagę :(
    do tego naprawdę czasami nie wiadomo czy koperta bąbelkowa do danego przedmiotu
    będzie kosztować 0,60 czy 1,60

    jeśli ktoś sprzedaje "okazyjnie" to musi oszacować koszty "na oko", chyba że za
    każdym razem biega na pocztę by ustalić na 100%

    więc ścisłe trzymanie się cennika PP nie ma sensu o ile wartość jest w granicach
    rozsądku