eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztówRe: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-13 12:02:31
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (13.09.2011 13:54), aaa wrote:

    > i tu jest problem bo goście znowu kantują, np: ustawia opcje list ekonomiczny 1 zł
    i już ma najniższe koszty przesyłki a list ekonomiczny polecony to już u niego 15 zł

    Niekoniecznie to musi być kantowanie.

    Wyprawa na pocztę potrafi "zeżreć" długie godziny, w zależności od tego
    jak jest daleko, jakie są kolejki itd... Być może także trochę paliwa.

    Sprzedałem ostatnio na A. kilka starych gratów i aż sam się zdziwiłem
    ile kosztują przesyłki. Sam czysty koszt, bez uwzględniania poświęconego
    czasu bo w moim przypadku to nie ma sensu, przy poleconych dochodził
    czasem do 15zł.

    A jakbym miał zaufanie do zwykłego ekonomicznego, to *być może* że bym
    dał cenę "promocyjną", żeby zachęcić kupujących do tej formy przesyłki -
    jako że skrzynka u mnie wisi na bloku ;).

    > i co weźniesz ekonomiczny zwykły - zaryzykujesz?

    Ryzyko obustronne. Kupujący ryzykuje że nie dostanie tego za co
    zapłacił, sprzedawca ryzykuje tym że będzie musiał wysłać ponownie/oddać
    kasę/w ostateczności - zebrać negatywa (bo nie ma żadnego dowodu na to
    że nadał).

    p. m.