  • Data: 2007-10-17 20:44:28
    Temat: Re: Allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 17 października 2007 17:53
    > (autor PlaMa
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ff5b53$iuk$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jak sprawdza? Prowadzi dochodzenie? Pomijam już to, że nie ma prawa sądzić
    > nie będąc sędzią, to technicznie nie jest wykonalne takie śledztwo.

    W pewnych przypadkach wina jednej ze stron jest tak oczywista, że nie
    trzeba wielkich śledczych umiejętności... W innych okolicznościach obsługa
    może po prostu umyć ręce i skierować zainteresowanych do sądu.

    I dlaczego nie mieliby mieć prawa sądzić w takim wypadku: "obie trzy
    strony" (allegro, sprzedający, kupujący) zgadzają się na to żeby obsługa
    allegro mogła usuwać komentarz w pewnych przypadkach ... ?

    A czemu by nie - kwestia umowy?

    p. m.