  • Data: 2007-10-14 04:34:17
    Temat: Re: Allegro
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bp52h3hhur2e3uis3dab401c44utc17u4f@4ax.com...
> [...]
    alufelg_firmy_ats_22_z_oponami.html

    > A która zasada została w tej aukcji naruszona?

    19.2. Opis towaru może odnosić się wyłącznie do przedmiotu danej
    aukcji. Opis nie może służyć jako sposób komunikowania się między
    Użytkownikami ani jako reklama i/lub sposób promocji towarów oraz usług
    oferowanych poza Allegro, a także do organizowania konkursów.

    19.6. Opis aukcji nie może zawierać możliwości sprzedaży towaru poza
    aukcją Allegro (w żadnej formie).

    Pozdrawiam, argothiel