  • Data: 2003-01-27 16:25:02
    Temat: Re: Alimenty w wysokosci 1/2 pensji?
    Od: "Maciej Olender" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrus <p...@d...com.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem tego:

    > Obłędne podejście.
    > To wg. ciebie czyje to dziecko??

    Napisalem. Nie wyparlem sie tego, ze jestem ojcem biologicznym. Matka dziecka
    chciala tego tylko w celu uzyskania pieniedzy. O ciazy poinformowala mnie w 5
    miesiacu. Mozna bylo to zupelnie inaczej zrobic.

    > Weż drugi etat i jeszcze drugą połowę przeznacaj dobrowolnie na rzeczy dla
    > dzieciaka.

    A ja bede gryzl trawe, bo matka nie moze znalesc pracy? Pracuje na umowe-
    zlecenie, sam nie wiem jak dlugo jeszcze bede mial ta prace. Matka jako
    zalacznik do wniosku daje rachunek za studia. Ja rozniez studiuje, rowniez na
    platnych studiach. Ona mieszka z rodzicami, i jest na ich utrzymaniu. Ja
    mieszkam samodzielnie z zona.

    Obecnie place 200 zlotych, i place je terminowo. Wydaje mi sie, ze taka kwota
    jest uczciwa, biorac pod uwage zarobki i pozostale czynniki.