  • Data: 2007-07-16 11:15:28
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie!

    Słusznie pisze "mecenas", że tylko sąd może zmienić wielkość alimentów,
    jeżeli zostały ustalone w orzeczeniu, czy to rozwodowym, czy też w sprawie o
    zasądzenie alimentów na dziecko.
    Jednakże można, czysto nieformalnie, dogadać się z osobą zobowiązaną do
    alimentów, by w przypadku przez Panią opisanym nie płaciła wówczas alimentów
    w ogóle, lub w niższej wysokości.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek