  • Data: 2007-03-06 20:11:41
    Temat: Re: Alimenty na psa
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    [edymon] napisał(a) w wiadomości: ...

    >Szczeniaki moga miec kilku ojcow, to jest mozliwe jesli "puknelo " ja
    >kilka psow.

    badanie DNA teraz modne, niech płaci strona przegrana :)

    >Gwarancji nie masz, ze nie kopulowala jeszcze z jakims nnym
    >psem. Poza tym pies nie czlowiek, jak suka ma cieczke to nie ma sily,
    >zeby go zatrzymac. Powinienes suke wysterylizowac jak nie chcesz miec
    >szczeniakow i naprawde nie wyglupiaj sie z tymi alimentami, tylko znajdz
    >im teraz dobre domy. Nie upilnowales suki i niestety sam jestes sobie
    >winien. Zawsze mozna bylo zastosowac sterylizacje aborcyjną, prawda?

    uwaga, bo na temat aborcji niedawno Roman G. się wypowiadał... Ciekawe
    co też na to ekolodzy?
    Poza tym naskakujecie na właściciela i jego suczkę. A wtargnięcie
    na cudzą posesję przez obcego psa to pies? Naruszenie "miru domowego"? :)

    Może z paragrafu o uszkodzenie mienia? Ale czy pies jest rzeczą?
    A ciąża psa uszczerbkiem na zdrowiu (bo u człowieka to już taką
    argumentację gdzieś słyszałem...)?

    Arek