  • Data: 2007-03-07 11:48:37
    Temat: Re: Alimenty na psa
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 202007-03-07 12:37 +0200, Użytkownik g...@p...onet.pl napisał :

    > Ale to właściciel psa nie dopilnował by jego pupilek nie przeskakiwał za
    > ogrodzenie. Przeskoczył pies nie suka. Więc właściciel psa nie dopilnował go.
    > A co by było gdyby pies, który przeskoczył ogrodzenie pogryzł innego psa. Wina
    > ny była właściciela psa przeskakującego

    Wiesz co to jest instynkt? Jak suka ma cieczke to zadnego psa nie
    utrzymasz. Sa w stanie zrobic podkop, zezrec drzwi. Jak moja suka miala
    pierwsza i ostatna cieckze, to psy z sasiedztwa warowaly godzinami pod
    nasza klatka. Musielismy samochodm wyjezdzac z podziemnego garazu, zeby
    ja wysikac w jakims ustronnym miejscu. Zaden pies nie przeskoczy przez
    plot tylko po to, zeby pogryzc psa sasiada. Jak ktos ma suke z cieczka
    to powinien brac pod uwage walesajace sie psy. A jakby to nie byl pies
    sasiada tylko bezpanski burek to co, pozwalby TOZ?;)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/