    From: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty a bycie za grnicą.
    Date: 1 Jan 2007 08:19:22 -0800

    cube napisał(a):

    > Witam
    >
    > Powiem tak może nie zostawiłem rodziny na zasadzie żyjcie sobie tutaj,
    > ja mam gdzieś was. Wyajzd był wspołnie zaplanowany i wspólnie podjęta
    > decyzja, wynikało to z naszej sytuacji finansowej w Polsce. Co do
    > pomysłu ściągnięcia tutaj rodziny to od początku planownia wyjazdu taki
    > miał byc happy end, że żona przyjedzie z maluchami do mnie, zwłaszcza żę
    > ma taki zawód że pewnie znalzła by tu prace, tylko trzeba chcieć. Ja
    > miałem o tyle łatwiej że poprostu miałem prace nie musiałem jej szukac
    > na miejscu.
> [...]

    Procedura wyglada normalnie... bez zadnej roznicy..
    Pytanie czy bedziesz te alimenty dobrowolnie placicl czy nie.. a jak
    nie to co wtedy..

    Mysle, ze jesli jeszcze masz szanse na ratowanie rodziny to nie tedy
    droga...

    Jesli wykorzystuje.. to trzeba przemyslec strategie postepowania, ale
    przede wszystkimpostaraj sie je sprowadzic do siebie. To wyjasni
    problem.