    From: "Gacek" <G...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Wed, 28 Aug 2002 14:10:30 +0200

    "Wiktor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:akid3v$gt$1@news.tpi.pl...
    > Dziekuje za odpowiedz.
    > Ale ja nie jestem w stanie tego udowodnic w sadzie.

    Wydaje mi sie, ze wszystko rozbije sie o kwestie - kto jest w gorszej
    sytuacji i ma mniejsze (chocby potencjalne) mozliwosci jej poprawy.
    Np. Jesli wykazesz ze faktycznie choroba uniemozliwia Ci prace, a jest
    niezwykle kosztowna i z trudem wystarczy Ci na utrzymanie (zas. od lekarza -
    jak sie ostatnio okazalo na grupie zwykle zaswiadczenia lekarskie wystarcza,
    nie musza byc od lekarza sadowego - ktory jest drozszy; zas. o dochodach,
    oplatach, wydatkach za leki (rach. z aptek), wydatki np. na inne wlasne
    dzieci, ogolnie wsio ) oraz np. wykazesz ze corka faktycznie nie chce
    pracowac, mimo ze czas pozwolilby jej na pogodzenie szkoly wieczorowej z
    praca (szkoly wieczorowe powszechnie uznawane sa za wymagajace mniej
    poswiecenia od ucznia) oraz przejdziesz do urzedu pracy gdzie bedzie lezalo
    kilka ofert pracy dla Twojej corki (to takze moze byc argument - mozliwosc).
    W tej sytuacji moze sie okazac , ze aliementacja bedzie uchylona badz
    faktycznie symboliczna.
    Troche to wszystko wyszlo nie po polsku i nie gramatycznie i w ogole - ale
    licze na to ze to da sie zrozumiem i ma reke badz noge.

    Inna beczka: corka dobije Cie byc moze za trzy lata - na studiach dziennych
    nie ma ograniczen wiekowych. Jesli sie na takie dostanie ma spora przewage w
    sadzie.

    I prywatnie (smieszne ze na grupie): jaki zawod ma corka ? chcialbym
    wiedziec poniewaz studiuje powiedzmy "przyszlosciowy" kierunek , a i tak nie
    wiem czy znajde prace po studiach. Jaki to zawod trzeba miec zeby "robic
    wszystko" zeby nie pracowac ? Rozumiem, ze w oferty same do niej przychodza
    ? Wydaje mi sie, ze troche przesadzasz. Jesli nie to chcialbym miec takie
    mozliwosci pracy jak Twoja corka.

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)