  • Data: 2005-01-03 00:28:03
    Temat: Re: Akwizytor na klatce
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: Maciej Bebenek [mailto:m...@t...waw.pl]
    > Posted At: Saturday, January 01, 2005 1:18 PM
    > Posted To: prawo
    >
    > Przełóż to sobie na słowa: poczta, administracja, a nawet policja.
    > Stojąc przy domofonie i słysząc takie słowa, reagujesz w jednoznaczny
    > sposób.

    Wlasnie o tym mowilem. Ja nazwalem to potocznym rozumieniem, jednak masz
    racje, rownie dobrze mozna ekstrapolowac to na kolejne slowa, nie bedace
    instytucjami lub firmami, jednak dosc jednoznacznie kojarzacymi sie z
    nimi.
    W sumie ciekawi mnie czy przedstawienie sie w domofonie slowem
    'pogotowie' (po fakcie okazuje sie, ze bylo to pogotowie seksualne)
    bedzie tak samo odebrane przez wszystkich.

    > Zresztą żeby uspokoić Twoje zaniepokojenie ;-), Tele2 wydało
    > (przynajmniej oficjalnie) zakaz swoim akwizytorom
    > przedstawiania się w
    > taki sposób. Tele2 jest na tyle rozpoznawalną marką, że nie trzeba
    > podszywać się pod innych. No chyba, że ktoś wstydzi się, że
    > jest z Tele2
    > :-P

    Nie mam mozliwosci sprawdzenia tego w Tele2, ale postaram sie sprawdzic
    te polityke w NOM.

    A.

    PS. Tatko(1971) - nie pisz do mnie swoich paszkwili na moj adres
    prywatny. W swietle tego co zaprezentowales tutaj, nie interesuje mnie
    to.