  • Data: 2022-07-22 09:52:08
    Temat: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 22 lipca 2022 o 08:46:49 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > Ale właśnie o tym pisze Michał - notariusz nie może odmówić dokonania
    > czynności.

    O, ciekawa informacja.
    Ale czy:
    - może "nie umnieć"?
    - ma ograniczony termin wykonania?

    Bo koszty to akurat ma, choć można podchodzić "twórczo" do intetpretacji
    rozporządzenia - np. ostatnio przerabiałem temat testamentu i podobno w DC wszędzie
    liczy się już tak, że nie ma "klas" testamentów:
    - zwykły (bez poleceń ani zapisów windykacyjnych) za 50zł
    - z poleceniem/poleceniami (ale bez ZW) za 150zł
    - z ZW i ew. poleceniem za 200zł
    tylko za każde polecenie 150zł i za każdy ZW 200zł, i jeszcze ew. 30zł za odwołanie
    poprzednich testamentów (dobrze, że ogólnie, nawet za "wszystkie", a nie za sztukę -
    choć oczywiście cholera wie, ile mogło być napisanych).