  • Data: 2022-07-23 11:12:39
    Temat: Re: Akt poświadczenia dziedziczenia na odległość...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 23 lipca 2022 o 08:05:31 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > No ale to dalej nie rozwiązuje problemu - przecież jak ich zmusisz to
    > przewalą ci sprawę z premedytacją:)

    Śmiech przez łzy, bo to właśnie kwintesencja i źródło "polskości'.
    Przegrasz, ale inni też będą mieli źle.
    Tyle że nie dociera, że również twoje dzieci.
    Cóż, setki lat niewolniczej selekcji, bo panowie w powstaniach i na wojnie wyginęli.
    Tak samo upadła Sparta.

    Ale co tam, za 50 lat i tak wszyscy będą skośnoocy.
    Jedyna nadzieja, że może język polski przetrwa i ktoś będzie potrafił odczytać
    archiwum polskiego usenetu - ostatnio widziałem idą takie 3 nieduże mangi, z 10-12
    lat (na Szczęśliwicach, tam podobno zagłębie wietnamskie) - i gadają - między sobą, a
    po polsku...