  • Data: 2007-09-01 09:35:16
    Temat: Re: Akt notarialny - czy musi tam być mąż?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, prowadzimy współne gospodarstwo domowe. Kasa jest wspólna.
    > Rozdzielności majątkowej nie mamy.

    I dlatego, splacajac kredyt wspolnie maz staje sie wspolwlascicielem.

    Nawet wiecej... gdybys kredyt wziela sama, a po roku wyszla
    za maz, jakims cudem dopiero wtedy podpisala akt notarialny, to maz
    rowniez by w nim figurowal jako wspolfinansujacy inwestycje (kredyt
    Twoj ale splacany z srodkow wspolnych).

    > swojej mamy??? Bo z tego co pamiętam to aby otrzymać mieszkanie w darowiźnie
    > to nie można być właścicielem innego. Dobrze pamiętam????

    A tego juz nie wiem :o Moze ktos inny odpowie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com