    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Date: Wed, 30 Jan 2013 16:25:41 +0100

    W dniu 2013-01-30 16:11, m pisze:

    > Skąd wiesz?

    Pobicie to pojęcie względne. Moje jego złapanie za szmaty poniżej karku,
    też można uznać za pobicie którego nie było, ale które poczuł bo był
    taki zamiar, by uzyskać spodziewany efekt szoku i strachu.

    > Ale też poszedłeś do jego rodziców i straszyłeś że jak co to pobijesz
    > jego i ich? Bo to jest kluczowe. Jak dodasz do tego jeszcze jakichś
    > sąsiadów którzy to słyszeli i może być kiepsko.

    Poszedłem do jego rodziców i pobiciami nie straszyłem, choć nie
    wykluczam że mówiłem o tym by bardziej interesowali się synem, bo bardzo
    możliwe że w tych jego rozbojach prędzej czy później trafi na
    silniejszego i będzie miał kłopoty i rodzice też.
    Z resztą ta rodzina to lekka patologia i nie obawiałem się konsekwencji.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/