eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAgresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji › Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
  • Data: 2013-01-30 15:35:55
    Temat: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-30 15:10, Marek Dyjor pisze:

    >> Nie zbijesz to w takim przypadku wychowasz chuligana lub bandytę.
    >> Małe dziecko nie dysponuje inteligencją i rozumem dorosłego
    >> i w pierwszych latach wychowuje się je nie umoralniającymi
    >> pogadankami tylko czytelnymi bodźcami nagrody i kary gdzie kara
    >> w pewnych sytuacjach jak pobicie kogoś w szkole jak najbardziej
    >> powinna mieć postać skarcenia fizycznego popularnie nazywana
    >> laniem.

    > imho to ono już prawdopodbnie odebrało lekcje przemocy do swoich
    > rodziców i stosuje to w szkole.
    > wiesz że osoby bite w rodzinie zwykle stosuja przemoc w w życiu.

    Trzeba rozróżnić znęcanie się fizyczne i psychiczne nad dzieckiem od
    skarcenia lub ukarania np. laniem w dupę.

    Dziecko skarcone lub ukarane laniem za bardzo złe czyny, nie będzie
    przejawiać przemocy i agresji w szkole.

    W szkołach za czasów legalnej kary bicia linijką w otwartą dłoń, kubłów
    nauczycielowi na głowę nie zakładano. Śmiem twierdzić że nawet to przez
    myśl największych rozrabiaków nie przechodziło i nauczyciel szacunek miał.
    To co się teraz dzieje przechodzi ludzkie pojęcie.

    W powyższym przypadku gdy ten dzieciak nie doświadczy "ojcowskiej ręki"
    i pozostanie pod opieką babci, za kilka lat będzie gnębił babcię i jej
    emeryturę. Mnóstwo jest takich przypadków ze zgonami babci/dziadków
    włącznie.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1