  • Data: 2013-01-30 13:23:08
    Temat: Re: Agresja w szkole - prosba o pomoc w interpretacji
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-30 13:10, Marek Dyjor pisze:

    > w tym celu należy poinformować policję która skieruje sprawę do sądu
    > rodzinnego, który przedsięweźmie odpowiednie kroki prawne.

    Problem w tym, ze z informacji uzyskanej od dyrekcji wynika, ze sprawa
    do sadu rodzinnego juz trafila.
    Dziwi mnie tylko, ze przy tak jaskrawym problemie oraz dodatkowo faktem,
    ze dziecko funkcjonuje bez rodzicow sprawa ciagnie sie tak dlugo. Nie
    wierze, ze od 4 czy 5 miesiecy sad nie zajmuje stanowiska, nie wyznacza
    prawnego opiekuna etc.
    Tym samym watpie w zapewnienia dyrekcji, ze sprawe do sadu skierowala -
    sprobuje wydobyc sygnature akt - nie powinna byc tajna o ile mi wiadomo.

    --
    jarek