  • Data: 2007-12-22 16:55:51
    Temat: Re: Adwokat wymusza wieksza zaplate niz byla umowiona
    Od: "Anna K." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Resumując, nie przejmować się tym co gada pan mecenas.
    > Iść na sprawę i nie zastawiać się czy przyjdzie czy nie.
    > Jak się wygra to się wygra i jest oszczędność na wydatkach na
    pełnomocnika.
    > A jak sie przegra to:
    > 1. jak z innego powodu niż brak adwokata -> to i tak jest oszczędność na
    > wydatkach na pełnomocnika;
    > 2. jak z powodu braku adwokata to pozwać adwokata o odszkodowanie i tyle.
    >
    > A następnym razem spisywać ustalenia z adwokatami
    >
    > Dodatkowo o samym nie przyjściu adwokata złożyć skargę do Okręgowej rady
> [...]
    :)

    Dziekuje za odpowiedz, ale zwyczajnie sie boje stawiac tak sprawe. Moze nie
    przyjsc, moze przyjsc ale zwyczajnie olac sprawe, moze wszystko, jestem od
    niego zalezna. A na odszkodowaniu od awdokata mi nie zalezy, bo i nie
    zadoscuczyni mi to przegranej - bo to nie o pieniadze sie bije w sadze. Po
    prostu jak przegram to koniec i zadne odszkodowanie tego nie zmieni.

    Dlatego chce mu zaplacic. Moze zle zrobie, ale nie mam sily teraz jeszcze
    sie z adwokatem uzerac, tym bardziej, ze to adwokat i ciezko byloby mi
    jakies odszkodowanie pozniej wyrwac, bo na pewno bedzie sie bronil i to
    bardziej zaciekle niz swoich klientow. No i tak jak napisalam wyzej - duzo
    wazniejsze jest wygranie procesu dla mnie niz jakiekolwiek odszkodowanie
    pozniej. A adwokat dobry mimo wszystko, zadnych pretensji do niego nie moge
    miec z zwiazku z jego wczesniejszymi poczynaniami.

    Tak wiec nie chcialabym teraz z nim na jakas wojenna sciezke isc i pytanie
    jest takie - jak juz bedzie wyrok prawomocny, powiedzmy, ze apelacja
    zostanie odrzucona i wygram. To czy mam szanse odzyskac to, co mu teraz
    zaplace, czy raczej latwo sie moze 'wyslizgac'?