  • Data: 2007-12-22 16:44:51
    Temat: Re: Adwokat wymusza wieksza zaplate niz byla umowiona
    Od: "Anna K." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfmpp85.h5d.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > No to czemu nie wzięłaś umowy na piśmie?!

    No nie wzielam, bo nie pomyslalam o tym. Czy umowa ustna jest mniej wazna
    niz na pismie, pomijajac trudnosc z udowodnieniem jej po fakcie?
    Poza tym, gdybym miala umowe na pismie, to co najwyzej latwiej byloby mi
    pozniej walczyc z adwokatem o odszkodowanie jak napisal Johnson, ale w
    kwestii ostatniej rozprawy i tego, czy przyjdzie na nia, nie mialoby to
    znaczenia przeciez :(