  • Data: 2008-02-27 22:37:40
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kristofuros" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:fq4oko$c98$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > On nas do niczego nie skłaniał, w zasadzie to On prawie nic nie zrobił
    > oprócz tego, że napisał pozew.

    Drogi kolego, zawsze zastanawiaja mnie ludzie, ktorzy bez mrugniecia okiem
    placa szewcowi, krawcowi czy elektrykowi ale maja wewnetrzne opory przed
    zaplaceniem komus, kto wykonuje prace umyslowa. Mam na pęczki znajomych
    ktorzy przynosza mi do tlumaczenia teksty z czarujacym usmiechem mowiac "dla
    ciebie to tylko 15 minut" Ale qrwa to po pierwsze moje 15 minut ktore
    moglabym spedzic dlubiac palcem w nosie, a po drugie uczylam sie dobrych
    pare lat po to aby to bylo wlasnie owo 15 minut. Deprecjonowanie pracy
    adwokata "bo napisal tylko pozew" rzeczywiscie sklania mnie do tego co
    napisal Johnson - ze stawki minimalne powinny byc zdecydowanie wieksze, aby
    ludzie nauczyli sie szanowac prace innych.

    HaNkA

    PS. I zeby cie uspokoic - nie jestem adwokatem:)