  • Data: 2008-04-06 09:29:14
    Temat: Re: Adwokat a Radca Prawny
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:ft7rth$3bt$1@inews.gazeta.pl...

    > nie jest

    Czy ja wiem czy nie jest. Podzial fachowych pelnomocnikow prawnych na tych,
    ktorzy moga pozostawac z klientem w stosunku pracy i na tych, ktorzy w
    stosunku pracy pozostawac nie moga, wcale nie jest taki nonsensowny.
    Przydalby sie jasny podzial, miedzy tymi zawodami, np. adwokaci mogliby
    udzielac pomocy prawnej i reprezentowac tylko osoby fizyczne, a radcy
    przedsniebiorcow.